7 Haziran 2013 Cuma

Bursa Blog Yazarları Bahar Buluşması

Blog yazarı arkadaşım Derya Sezgin Bursa'da bloggerlar ile bir buluşma organize ettiğinden bahsedince çok heyecanlandım. Çünkü 6 yıl Bursa'da yaşadım ve çok güzel anılarla ayrıldım oradan. Ekmeğini yediğim, suyunu içtiğim şehre olan vefa borcumdan dolayı Filizza ev Yapımı Doğal Ürünler olarak bu güzel organizasyona sponsor olmak istedim. Sağolsun Derya arkadaşımda beni kırmadı. Kendisine elimden geldiğince sponsor firmalar konusunda yardımcı olmaya çalıştım.




Taşınma telaşımın arasında ya gidemezsem diye düşünürken, tüm şartlarımı zorlayarak gittim ve çok güzel 2 gün geçirdim. Yolculuk biraz zorlu geçsede herşey çok güzeldi. Mekan çok güzeldi, ikramlıklar çok güzeldi...





Bu güzel organizasyondan dolayı sevgili Derya arkadaşıma (DeryaylaLezzetler) ve emeği geçen tüm sponsor firmalara teşekkür ediyorum. Beni bu organizasyonda gönderdiği çok anlamlı hediye olan Bayat ekmekli tarifler kitabı ile çok sevindiren Toprak Mahsulleri Ofisi'ne ayrıca teşekkür ederim.


SPONSORLAR FİRMALAR


















FİLİZZA EV YAPIMI DOĞAL ÜRÜNLER












Facebook Pinterest StumbleUpon Delicious Reddit Digg Email Delicious

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder